عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

امید

میخواهم از امید بنویسم. میخواهم بنویسم : "مگر خدا دل های عاشق را تنها می گذارد؟"مگر می شود خدایی که ذات عشق از آن اوست به عشقی که همیشه از او آغاز شده و به او ختم می شود توجه نکند؟ آمده ام بگویم: چرا نشود؟ می شود! 

وقتی هنوز دل هامان عاشق است... وقتی هنوز دست هامان عاشقانه در دست یکدیگر است... وقتی بر لب هامان جز نام خدا و نام یکدیگر هیچ زمزمه ای نیست... چرا نشود؟   

دل قوی دار که خدا با ماست...  

رامین من... بسم الله: همسرم... گرچه این روزها غصه ی دوری از تو مرا تا سر حد جنون می برد... گرچه این روزها "صبر" سیاه ترین واژه ی دنیای من است ... اما باز هم صبر میکنم... تا هر زمان بخواهی... حتی اگر بجای لباس عروس برایم کفن بیاوری... 

 

خدا با ماست. هر قدر این قفل ها زیاد باشند ، کلید دار همه ی آن ها یک نفر است : خدا. 

 

+ چندتا هدف و پروژه برای به هم رسیدنمون داریم که باید تا عید امسال بهش برسیم. برامون دعا کنید...

نظرات 3 + ارسال نظر
دختری در انتظار پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ب.ظ http://ruzhayedurazto.blogfa.com

سلام عزیزم....صبر صبر صبر.....چقدر این روزا این واژه رو میشنوم....چقدر گفتنش برخلاف خودش راحته.....
تو که از پسش براومدی پس بازم میتونی بازم این صبر به آرزوت میرسوندت.....

حمیع جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.hmya.blogfa.com

با آرزوی بهترین ها

حسین یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ http://www.hosinweb.blogfa.com

سلام دوست عزیز وباگ خیلی جالبی داری یه سری هم به وبلاگ من بزن واز خیلی مطالب جالب وعجیبی مطلع شو.؟؟؟

1-آیا آبهای مریخ واقعی هستند(محققان دریافتند که آبهای مریخ........)


2-سیب و گلابی ها هم نفس میکشند(کانال های میکروسکوپی هوا در گلابی ها بسیار باریک و کوچک و میزان اکسیژنی که به هسته ی میوه میرسد)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد