عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

تنها دلخوشی من

زمستان است و سرد. هوا را نمی گویم! جنگل دنیایم را می گویم! همه به بهانه ی سرما سر به گریبان برده و زیر لب نقشه ی آزار من و تو را زمزمه می کنند. دست هایم هر لحظه غریبانه دست هایت را تمنا می کنند و فریاد خفته در گلویم که آرام و پیوسته تکرار می کند: "رامین" 

تمام دلخوشی این روزهای سرد زمستانی دنیای من، رویای حضور توست. تصویر خنده هایت. چشم های مهربانت. تمام دلخوشی من تو هستی و کسی چشم دیدن خوشی مرا ندارد! 

لبریز شده ام... جام صبرم از غصه ی دوری ات لبریز شده است... و می ریزم به پای عشق...   

عروس کوچکی هستم که دسته گلی در دست، لب ایوان زمان انتظار بوسه هایت را می کشد... ظاهر شو مرد من!

+ دعا کنید تمام شود این کابوس. باور کنید حوصله ی زنده ماندن را از من گرفته است. چه برسد به شعر و نوشتن! دعا کنید بعضی آدم ها قدری با درک تر شوند! دعا کنید مشت هایشان راباز کنند و کبوتر قلب های ما را رها کنند ... 

+ این روزها سعی میکنم از حوالی سرزمین دلتنگی هم نگذرم! از حوالی سرزمین های زیبای بارانی نگذرم! از حوالی حقیقت های تلخ نگذرم! مثلا حواسم نیست! مثلا درگیرم! مثلا مشکلی نیست! تا شاید آرام گیرد شهر آشوب زده ی افکارم...

نظرات 19 + ارسال نظر
ســانــیـــا جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ق.ظ http://funnyworld.blogfa.com/

قطعا بعد از هر سختی ، آسانی است ...

لیلی و مجنون جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ

راستی با اجازه لینکیدمت!

لیلی و مجنون جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ http://shmd.blogfa.com

با سلام

با پست "اشک های عاشقانه" به روزیم و منتظر حضور گرم شما...

[گل][گل][گل]

هستی جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام
خدا کریمه!
چرا خودتون یه کاری نمیکنین؟ بجنگین روزها رو کوتاه کنین!

خودمون کاری نمی کنیم؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
ما داریم داغون میشیم تا کاری کنیم زودتر به هم نزدیک شیم بابا!

لیلی شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ

سلام عزیز دل
خیلی ممنون بابت اظهار لطفت

آره کاملا درک میکنم هک دوری خیلی سخته! من 2 روز دوری رو نمیتونم تحمل کنم شما چطوری هر کدوم توی یه شهر مشغولید خدا میدونه... دعا میکنم هخرچه زودتر مشکلاتتون حل بشه و کنار هم باشین...

مهم قلبهاست که در کنار همه...

[گل][قلب][بوسه]

مسافران پاییز...مارال شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:18 ب.ظ http://mosaferepaiiz.blogfa.com

چه دارم که بگویم برای دلتنگیهایت
برای صبوریهایت
برای آسمان ابری دلت که اینروزها کنار زمستان ابری تر شده است؟
آرزو میکنم بهارت آفتابی ترین باشد خوب من.
کاش ما هم بجای قضاوت
فقط دعا می کردیم ...

نگین شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:22 ب.ظ http://aroos-kocholo.blogsky.com/

از صمیم قلب آرزو می کنم هر چه زودتر بهم برسید و نزدیک هم باشید

فنچ شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ب.ظ http://baghe-ma.blogsky.com

ارزش این عشق بعد از همه ی این سختیها آنقدر اوج می گیرد که برای بهایی که برایش پرداخته اید خدا را شکر می کنید...

** رامین تو ** شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ

..تمام میشود این روزهای طولانی
آزاد میشوی و آزاد میخندیم
تمام میشود این زخم های روحانی...
.
. رامین تو

هادی یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ

خیلی تر تمیز نوشتین . ولی اصولوبلاگ نویسی رو رعایت نکردین .آهنگش خیلی باحاله .. خیلی .. خیلی دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره . چشمای خیسم واسی دیدنت بی قراره.... آروم ندارم یه نشونه میخوام واسه قلبم.... دل تنهام دوباره هوای تو رو داره ...

ممنون. اصول وبلاگ نویسی؟؟!!!! مثلا چی؟! نکنه فکر کردین نوشته های اینجا کپی شده است؟!!!

ماه یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ب.ظ http://mygoodlive67.blogfa.com/

چقدر اینجا خوشکله
خیلی خیلی قشنگ نوشتی و من کیف کردم
دوست گلم برایتان روزهای شادی را آرزومندم که دست دردست هم طلوع صبح را به نظاره نشسته اید.

هادی دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ق.ظ

نه نه نه ... منظورم کپی نبود .. اگه یه خورده احساس می کردم این وبلاگ کپی دیگرانه اصلا نمی اومدم مهمون این وبلاگ باشم ...
اگه قبول کنیم که سلیقه های خوانندگان متفاوته و هر کسی حوصله یا وقت متن های طولانی رو نداره ...یه چند سطر باید بنویسم و منظور خودمون رو از پست مذکور ذکر کنیم ... و بقیه متن رو در ادامه متن بیاریم البته اگه بلوگ اسکای این امکانات رو داشته باشه .. چونمن کاربر بلاگفا هستم ..
هر روز صبح میان وبلاتون و آهنگش رو گوش میکنم و یکی از پست ها تون رو می خونم... البته تزتز !
سلام . (اینوه باید اول می آوردم .! ولی گاهی تنوع هم لازمه !)

آها. متوجه شدم منظورتون چیه. خب اینم حرف درستیه. ولی من فکر نمیکنم متن ها اینقدری طولانی باشه. به هر صورت تو این یه مورد بی خیال اصول وبلاگ نویسی!
خوندنتون مایه ی مباهاته

[ بدون نام ] دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ

رازقی جونم سلام
تورو خدا دلتنگی نکن
وقتی دلت تنگ میشه ، دل من بدتر میشه.
خدا کریمه و عاشق بنده های عاشقش.
ایشالله همه چیز یه زودی درست میشه.
براتون دعا می کنم

انگار یادت رفت خودتو معرفی کنی عزیزم...

مارال دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:24 ب.ظ

هر کس بهایی می پردازد.
بعضی ها بهای رفتن.
بعضی ها بهای ماندن.
بعضی ها دلشان را می گذارند و می روند.
بعضی ها می مانند بی دل بستن.
بعضی ها دل می کنند و میروند.
بعضی ها می مانند چون نمی توانند دل ببرند.
.
.
.
می دانم که تو می مانی
چون دلت گرفتار است.

Sajen سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ http://Sajen.blogfa.com

بنام او
بیاد تو
سلام این همه دوست توی پیوندهات داشته باشی و همه دور از دیدار
البته من هم دست کمی ندارم
ولی منتظر دیدار دوباره
_$$$$$$$______$$$$$$$
__$$______$$$__$$$_____$$
_$$_________$$_$$________$
_$___________$$$_________$
_$__________$$_$$________$
_$$_________$$$$$_______$$
__$$_________$$$_______$$
____$$________$_______$$
_____$$$_____________$$
_______$$__________$$
__________________$$
_________________$$
________________$$
_______________$$
_______________$$
_______________$$$__$$
________________$$_$$$
________________$$$$$$
_________________$$$$$$
______________$$$$$$$$$$ آپم زود بیاین
Sajen.blogfa.com
راستی چرا توی لینکهات نیستم

خلی ببخشید اما من از کامنت های تبلیغاتی خوشم نمیاد و بلافاصله حذفش میکنم. شما هم گرچه تقریبا آشنای وبلاگی هستی اما هر بار همین متن رو میذاری. بنابراین با عرض شرمندگی اگه دوباره کامنت تبلیغاتی گذاشتی مثل سایر تبلیغاتی ها حذف میشی.

رعنا سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ب.ظ http://rahe-eshg.blogfa.com

آخ آخ ببخشید یادم رفت اسممو بنویسم
رعنام رازقی جون
هرچند گاهی ناشناس بودن هم خوبه
بوس

دختری در انتظار پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ http://ruzhayedurazto.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟ انقدر زیبا احساساتتو مینویسی که آدم محو میشه و دهنش قفل میکنه....

شیما شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ق.ظ http://in-rozha

این روزها و این تلخی ها هم میگذرن...
اندکی صبر....شاید باید بگم اندکی دیگر صبر....
اما به هر حال روزهای وصال نزدیکه دوست عزیز من
بوس

رعنا شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ http://rahe-eshg.blogfa.com

رازقی جون منتظر خبرای خوب ازت هستم.
امیدوارم کارات درست شده باشه.
دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد