عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

ریسک بزرگ

دارن اذان میگن...این روزا خیلی مضطرب و پریشونم. دارم بزرگترین ریسک زندگیم رو انجام میدم. شنبه میرم شهر همسری. اگه خدا بخواد دارم از کار فعلیم استعفا میدم و میرم برا شروع یه کار جدید تو شهر اون. درسته که بهش نزدیک میشم اما بالاخره رها کردن یه کار سه ساله و شروع یه کار جدید کاملا بی ربط واقعا سخته... 

دعا کنید خدا چیزی رو برامون پیش بیاره که بهترینه... 

به هر صورت من فردا شب دوباره مسافر همون شهری هستم که قرار بود دیگه در وضعیت فعلی نرم اونجا. ولی خب چاره ای نیست. این رفتن و اومدن های سخت و هزینه بر هم جزئی از سختی های این راهه که خودمون پذیرفتیم!  

راستی فکر نکنید همه چی تموم شده و دارم میرم. نه. اولا که فعلا هیچی مشخص نیست. ثانیا اگه کارم اونجا جور شد و رفتنی شدم عروسی رو بازم میذاریم برا همون شهریور. به هر صورت اواسط هفته ی دیگه بزرگترین تصمیم زندگیم رو خواهم گرفت و همه چی مشخص خواهد شد. الان اصلا نمیدونم کدومش بهترینه. باید ببینم خدا برام چی میخواد...  

... 

دارم فکر میکنم خدا تو این عشق بزرگترین آزمایش ها رو برام پیش آورد... بزرگترین آزمایش ها... 

اما... اما هیچ وقت پشیمون نشدم از راهی که اون روزی که یه دخترک 19 ساله بودم شروع کردم... هنوز هم اگه زمان به اون موقع برگرده مسلما باز هم عاشق خواهم شد... عاشق "رامین"...

نظرات 6 + ارسال نظر
لیلی جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام عزیزم.خوبی؟
آخی عزیزم.میدونم گرفتن این تصمیم چقدربرات سخته.گلم توکل برخداکن. انشاا..همه چیز به خوبی پیش میره.
براتون دعامی کنم عزیزم.

پرنده خانوم شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ

عزیزم از ته قلبم برات دعا میکنم
:)
نگران کار هم نباش
فکر میکنم خیلی خوبه که کارتو عوض کنی و چیزای جدید رو تجربه کنی و قدم به قدم پیشرفت کنی
نگران این چیزا نباش، همه.شون درست میشه:)
میبوسمت:*

یه چیزی بگم؟ چرا اون وبلاگتو نمینویسی دیگه؟:(
من اونجارو خیلی دوست داشتم
رنگ صفحه.ش خیلی آرامش بخش بود...

مریم شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ http://dreamytuberose.blogfa.com/

سلام عزیزم. آره واقعا گاهی مشکلات و اتفاقات ناخواسته و سخت تو زندگی زیاد میشن. امید وارم کاره جدیدت برات بهتر باشه و هر روز از دیروزت شاد تر باشی.

راستی به وبلاگ منم هر وقت وقت داری سر بزن.با 1 اطلاعیه آپم.
اگه روی آیکن انتخاب وبلاگ برتر دومی که توی قسمت other قرار داره
کلیک کنی و رای بدی و منو خیلی خوشحال می کنی. و همچنین تو نظر سنجیشم شرکت کنی[گل]
اگه هر بار آن بودی بیای و رای بدی خیلی خیلی ممنونم.
موفـــــــــــــــــــــق باشـــــــــــــین[قلب]

رعنا دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ

هر شب موقع خواب برات دعا می کنم
مطمئنم خدا بیشتر از همه دوسمون داره و صلاحمونو می خواد
پس کمکمون می کنه
نا امید نباش رازقی جونم
بوس

رعنا دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ب.ظ

هر وقت می خونمت چشام پر میشه باور می کنی؟!

فنچ دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ http://baghe-ma.blogsky.com

خدایا... داره صدای اذان میاد... الان همون وسط هفته آینده ایه که نگرانش بودی... خدایا دلم خیلی یه جوری شد... خدایا دوستمو شاد کن... خدایا کمکش کن بهترین تصمیمو بگیره... خدایا دستاشو بگیر....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد